28 February 2014

Apa cerita??

Assalammualaikum


Hampir lima bulan ketiadaan entri baru. 


Kenapa?

Boleh tak bagi alasan sibuk? Hahahaha....

Ala, lagipun aku rasa sama ada entri baru wujud atau tidak bukan siapa pun yang peduli. Tak pasti la pula kalau ada pembaca tegar kat sini. 

Aku menulis bukan semata-mata mengejar ratings untuk nufnang atau traffik tapi lebih pada luahan perasaan secara terkawal. Rasanya dah selalu di mention dalam entri-entri sebelum ni. Sengaja menjaga tahap privasi bagi mengelak kejadian-kejadian yang tidak sepatutnya berlaku.

2013, terlalu banyak yang jadi. Terlalu banyak yang di lalui. Terlalu banyak yang di hadapi. Meriah. Penuh warna-warni bak citrawana malaysia.

Pertukaran kerjaya turut berlaku. Perubahan sektor yang membuatkan aku perlu lebih memberikan fokus dan serapan ilmu dengan seberapa pantas. Stigma aku berubah sama sekali. Sangkaan aku, mudah tapi sebaliknya berlaku. Tak semudah yang di fikirkan. Tak seringkas yang di duga. Sampai sekarang proses itu masih terus berlangsung dan moga-moga dipermudahkan segala-galanya.

Sesi Kuliah? Al-Hamdulillah, menginjak tahun akhir yang penuh dengan pancaroba dan dugaan maha dashyat tapi macam biasa, aku kan positif so amik semua dari sudut yang berbeza. Memang susah tapi nak taknak kena hadap juga. Takda pilihan selagi tak di hadap kan. Insya Allah, bulan Julai ni tamatlah sesi pembelajaran dan lepas ni boleh la di beri fokus pada urusan-urusan lain pula. Sambung atau tidak?? Itu masih lagi aku dok buat timbang tara. Kalau dulu memang serasa nak sambung terus tapi bila di fikir-fikir balik ada beberapa kekangan yang perlu di beri penelitian sebelum keputusan akhir di buat.

Harapan 2014..

Sama macam tahun-tahun yang lepas, moga-moga di berikan kesejahteraan dan kesenangan dalam mengharungi dugaan 2014 yang pasti akan ada ceritera yang berbeza. 


With love

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...